Jag skulle komma till dig men bara om du bad mig om det

Bara ett ögonblick till
Det är allt som behövs,
Som en sårad soldat
Behöver jag en känsla att hålla fast vid

Det är tid att vara ärlig
Den här gången ber jag
Snälla håll inte inne med det
För jag menade inte så

Jag kan inte själv förstå att jag sa det jag sa
För det betyder ingenting nu
Jag hittade på allt jag sa
Och jag menade det inte så

Men varje dag
Som jag vände min själ ut och in
Bara för dig
Därför måste det finnas ett sätt
Som gör allt bra igen

Du måste veta här och nu
Att jag skulle komma till dig
Ingen annan mer än du
För jag skulle komma till dig
Men bara om du ville det

Jag skulle slåss för dig
Jag skulle ljuga, det är sant
Ge mitt liv för dig
För du vet att jag alltid skulle komma till dig

Jag var blind
Men nu ser jag
Mitt sinne var stängt
Men nu tror jag

Jag vet precis just nu
Hur det att släppa in någon
Som får se en sida av mig
Som ingen annan får se

Så om du någonsin känner dig ensam eller vilsen
Jag skulle söka för alltid
Och ta dig med tillbaka "hem"
Det är ett löfte här och nu

För nu bör du veta att
Jag kommer till dig
Ingen annan än dig
Och jag ger mitt liv för dig

Det spelar ingen roll
Vad som än kommer i min väg
Jag skulle ändå komma till dig
Om du behöver mig

Jag tar mig igenom allt för dig
Hela världen bara för dig
Om du behöver mig
För du måste alltid komma ihåg

Jag kommer till dig
När som helst om du behöver mig






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: