Jag. Hon som egentligen inte vet någonting alls

Jag vet inte så mycket alls. Ibland undrar jag om det jag vet verkligen överhuvudtaget är värt att veta. Att livet inte är sådär bra hela tiden. Att saker och ting inte alltid blir som man vill eller som man har tänkt sig...

Jag vet att saker som inte blir som man har tänkt sig inte nödvändigtvis behöver bli dåliga. Fast jag vet också att det kan bli sådär jobbigt dåligt om man hoppas på för mycket.

Jag har lärt mig att vissa saker kan man påverka med lite vilja. Andra saker kan jag inte påverka ens om jag försökte. Då spelar det ingen roll hur mycket man vill något, för det går ändå inte.

Jag vet att jag har lärt mig massor av bra saker genom åren. Samtidigt som det vissa stunder har varit förtvivlat jobbigt. Jag vet vad JAG vill nu. Och jag märker att DET är bra. Jag vill våga hoppas och tro på saker, men jag kan inte.

Jag vet att jag ibland mår sådär äckligt bra som man bara gör ibland. Men tyvärr vet jag också att jag ibland mår precis tvärtom. Jag vet inte riktigt hur jag ska vända allt till bara bra saker. Men jag vet att jag försöker...eller?

Jag vet att det ibland inte hjälper att analysera vissa saker som sker eller möjligtvis kan ske. Men jag vet inte om jag kan sluta upp helt med det heller...

Postat av: /T

Fast med analys blir det det desto mer intressant..Ta inte åt dig för mycket av 28-åringar.. ;-)

Datum: 2009-04-07 Tid: 12:25:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: