En repris på känslor

Jag hade en känsla,
En känsla av att inget skulle bli som förut
Där allt som hade varit
Helt plötsligt skulle suddats ut


Jag har en dröm
En dröm som speglar allt som var
Där jag hela tiden letar desperat
Efter riktiga svar


Jag känner ibland en ensamhet
Ensamhet som är hård och kall
En känsla av ångest som hugger tag
Och som direkt får mig på fall


Jag har ibland tvivel
Tvivel över allt jag gör
Skriken inombords
Är ibland allt jag hör


Det finns en rädsla
En rädsla stor och stark
Att jag när som helst kommer att falla
Och kanske aldrig någonsin ta mark


Jag känner panik
Över något jag egentligen inte riktigt vet
Det skrämmer mig lite
Att jag inte har kontroll över just det


Jag vet inte så mycket
I alla fall inte just nu
Om jag skulle fråga någon som kanske känner samma sak
Skulle denna någon kunna vara du?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: