Denna dagen, ett helvete

Blogguppehåll kan bero på många olika saker. Taskig inspiration, tidsbrist, the lack of lust to write eller alkoholiserade hjärnceller. Bortsupna skrivartalanger. Om jag nu ens hade några talanger från början vill säga. Hmm. Gårdagskvällen var sjukt rolig. Tre gamla klasskamrater från Båstadtiden, tapas och rödvin. Det sistnämnda i alldeles för stora mängder och intag. Måste jag säga mera? Det hände på St Eriksplan, onsdagen den 1 april. Den här dagen har varit hemsk och jag är glad att den är över. Stressigt på jobbet + en baksmälla från helvetet = KATASTROF.

Fredagen har aldrig varit mer efterlängtad. Nu ska jag slå igen laptopen, släcka lampan och gosa ner mig i sängen. Jag och min nya säng har blivit riktiga vänner nu. Man känner att det är vi nu. Skönt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: