Anyone who wants a dream to come true knows how I'm feeling...

Ärligt talat vet jag inte vad det är med mig. Jag känner mig glad mest hela tiden. Är inte så van vid det märker jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera alla dessa varma och lyckliga känslor i magtrakten. De finns förresten inte bara i magen, de flyger runt i hela kroppen! Jag börjar till och med använda utropstecken när jag skriver. Lovely.

Jag tänker mig att detta beror på följande:

1) Det ljuvliga vädret.
2) Mina härliga kollegor på jobbet
3) Kompisarna som trycker på rätt knappar och får mig på gott humör genom roliga aktiviteter.
4) Min återfunna motivation till att svettas.
5) All bra musik jag har hittat på Spotify.
6) Min nya "vän" som just nu befinner sig långt, långt borta men ändå så "nära".

Inte ens tanken på förlusten i badmintonmatchen och den helvetiska träningsvärken eller det faktum att mitt älskade armband på höger handled har gått sönder kan få mig på dåligt humör.

Nu ska jag ta långhelg och dra till Vingåker. Ikväll blir det någon tillställning som inkluderar grillning och rosévin. Imorgon blir det provridning numro tre på Elmirah. Känslan är mixed som man brukar säga. Att sälja henne känns som en förlust. Helgen ska spenderas i Vingåker och jag ser banne mig fram emot det. Så nu lämnar jag Mr Nishiki i ett cykelrum på Birger Jarlsgatan och tar mig till fots mot T-centralen.

And I'm guessing that my happiness is boring you to death....






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: