All the battles I lost, all the battles I won...this will be the one

Det är konstigt hur lite det krävs ibland. Jag har haft en grymt trevlig kväll. Mitt huvud känns helt plötsligt inte så rörigt längre. Med rätt person kan flera timmar försvinna bara sådär. Jag känner mig tillfreds med livet och har just nu en skön ro i mitt stilla sinne. Framtiden känns inte så läskig längre. Jag kom på ett och annat denna afton. Och nu är  jag trött i huvudet.

Några grejer i punktform:

Jag har alldeles nyssens betalat in pengar för att få träffa de jag gick ut nian med för tio år sen. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det men det kanske kan bli kul.

Jag fick ett telefonsamtal idag som kan ge resultat som jag för några dagar sen aldrig ens hade tänkt på. Jag vet inte alls hur jag kommer att reagera eller hur kräsen jag kommer att vara men det känns som att det här måste till nu.

Min kära Mr HP strular igen och startar bara när den själv vill. Jag har ringt och spottat av ilska hos HP's support. De är så jävla INTE serviceinriktade. I-D-I-O-T-E-R stavas det.

Jag har kommit på att min nya Ipod har ett sjuhelvetes mycket bättre ljud än den gamla och att den här byter låt om man skakar på den. Jomenvisst. Det är grejer det. Det kom jag på när jag gick med den i handen igår och svängde lite extra med armarna. Och den är lila. Har jag sagt det? Dock saknar jag fortfarande den röda lite fortfarande för den låg mycket bättre i handen...

Jag fick rätta till mitt underlakan i sängen imorse. Det är en liten sensation för det behöver jag aldrig göra. Jag sover i stillhet i vanliga fall. Därmed kan man ju undra vad jag har sysslat med natten till idag.

Jag kan verkligen rekommendera Alex Schulmans bok. "Skynda att älska" heter den. Uppskattar man det skrivna ordet när det är som bäst gör man rätt i att läsa den här boken. Jag har mål med livet som finner inspiration när jag läser den.

Jag har varit hos kiropraktorn idag och äntligen fått klartecken till att börja löpa lite smått igen. "Men bara var tredje dag", sa han bestämt. Nu kör vi.

Och slutligen det viktigaste. Jag har beslutat min prioritering gällande utbildningar i höst. Det känns bra. Det kommer bli bra. Med andra ord. Blir det inte det ena så blir det på ett annat sätt.

That's all for tonight. Jag ska sova nu.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: