En portion söndagsångest var det beställt här...

Jag känner mig deppig, tom och ynklig. Den här helgen har dock varit grym på alla sätt och vis så det är inte det. Nej då. Jag hade på känn att det här känslan kunde komma att infinna sig just idag. Just nu och just denna kväll. Hoppas bara att den inte är här för att stanna. Och det är inte för inte jag känner mig lite lagom skraj när jag tänker på det. Damn.

Att allt ska vara så jävla knepigt jämt. Det är fan inte lätt när det är svårt.

Just nu kanske jag bara borde gå och lägga mig ner och försöka sova bort den här känslan. Bort, bort, bort.

Och jag har inte ens duschat idag. Inte sprungit som jag hade tänkt att jag skulle. Däremot har jag ätit cheesecake. Med hallon.

Godnatt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: