Tuesday's grey...

Det här är kul igen. Att blogga alltså. Så jävla knäppt ord förresten. Att man har en blogg och att man bloggar. Vart är världen på väg? Det är ju helt fantastiskt att jag faktiskt lyckas med att skriva några rader även idag när jag även gjorde det igår.

Jag sitter i soffan och har precis avslutat det man nog bör kalla sin middag. Det var inget att hurra för vill jag lova. Ingen inspiration alls.



Dock var det helt okej och den värsta hungern är stillad.

Jag har dock hunnit bli en aningens sur och tvär på min dator denna afton som uppenbarligen inte vill samarbeta. På med mobilens BlueTooth och försökte ansluta den till datorn. Men icke! Det ville sig inte och jag har gett upp nu. Fram med sladden som tillhör det förflutna. Framtidens teknik vill inte samarbeta.

Ute hällregnar det och min idé om jogging lades snabbt ner.

Två herrar har varit här och levererat en sprillans ny spis. Fin som få men jag har inte vågat använda den. Därav den enkla middagen.

I övrigt har dagen varit bra. Ett pyttelitet irritationsmoment på jobbet och jag känner verkligen att det har hänt nåt med mig. Jag är stöddig och käftar emot när någon försöker jävlas. Jag vänder inte bort blicken och mumlar inte generat längre. Å andra sidan hade jag faktiskt inte gjort nåt fel. Jag gjorde det jag skulle, det var någon annan som klantade sig och jag ville att denne skulle erkänna sitt misstag. Självförtroendet är visst på topp här märker jag...hojta till om jag blir en odräglig, egoistisk typ som slutar bry sig om andra.

Jag hörde nyss på TV att man tänker i genomsnitt 65 000 (!!!!) tankar under en vanlig dag. Det är ju helt sjukt. Undrar om man tänker fler eller färre tankar beroende på hur man mår. Tänker man mer om man mår dåligt och mindre när man mår bra? Eller är det kanske så här, att man tänker på att man faktiskt tänker när man mår dåligt och INTE tänker på att man faktiskt tänker när man mår bra?

Ha! Tänk på det vettja ;)

Nu, duschen.

Postat av: Anna

Många uppdateringar ofta gillar vi! =)

Datum: 2008-11-11 Tid: 22:15:26
URL: http://www.tigerflicka,blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: