Varför ska det vara obligatoriskt med en rubrik för att få publicera ett inlägg här för?

Jag har egentligen massor att dela med mig av. Mest bra saker faktiskt. Eller...bara bra saker när jag tänker efter. Den senaste veckan har varit ytterst händelserik. Men jag vet inte riktigt var jag ska börja. Det står liksom still mellan öronen när jag försöker tänka ut bra formuleringar som ska bilda ett intressant blogginlägg. Dessutom kommer jag inte på en endaste rubrik som passar in på det här jag funderar på att skriva nu.

Jag vet knappt om jag vågar säga det högt, än skriva det. MEN, jag ska faktiskt flytta. Till härliga Sundbyberg. Jag är glad. Så glad över detta så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Denna härliga lilla lya (lagom lilla ska tilläggas) ska bli min och jag kan se fram emot ett eget litet krypin som jag faktiskt kan ombona precis så som jag vill. Nog för att jag har haft eget boende de senaste 2,5 åren i Sthlm men det här blir något alldeles extra förstår ni.

Jobbet har faktiskt bjudit på en och annan överraskning också gott folk. Tro det eller ej. Det blev ett litet "uppsving" denna vecka.

Nu när jag kom hit i inlägget kom jag faktiskt på en liten sämre grej. Jag har varit krasslig de senaste två veckorna och har därför lagt av mig helt med träningen. Igen. Jag blir tokig. Får nog trotsa den lilla, lilla rethostan som ligger kvar och lurar och ta tag i allt den kommande veckan igen. Nu får det vara nog. 

För övrigt tycker jag att tiden går så fort. Jag sitter och spyr galla på måndagen och sen hinner jag knappt blinka tre gånger så är det fredag igen. Detta innebär att det är snart december och lite julledigt. Sen fyller jag 25 stora år dagen efter the big day (julafton) och jag kan meddela att efter några timmars snack i telefonen denna vecka längtar jag faktiskt efter både DEN ena och det andra...inte att fylla år kanske men allt vad det innebär. Faktiskt pratar jag inte om paket nu. Det finns viktigare saker här i livet hur klyschigt det än må låta.

Fy helvete vad det här blev tråkigt. Det jag har skrivit. Men nu vet ni allt om mig igen. Eller?


Postat av: blåbyssor

Grattis till lyan!! På juldagen blir det sann kvalitetstid vill jag lova :)

Datum: 2008-11-10 Tid: 12:43:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: