Det kom, det sågs och upplevdes, det försvann...

...Snön alltså. Inne i Stockholms city är den ett minne blott. Smutsigt, vått och tråkigt är sviterna efter det vita som föll från himlen och la sig tillrätta på Drottninggatan i början av veckan. Vaknade i morse efter en konstig natts sömn. Det kändes som att jag inte hade sovit något alls. Som att jag bara har legat och slumrat. Jag kan inte komma ihåg det precis just nu men jag har drömt en massa också. Konstiga drömmar helt out of the blue.


Jag kanske är lite stressad ändå över det här med flytten. Lite omedvetet sådär. Jag har en klump i magen som inte vill försvinna heller. Fick reda på något i förmiddags som gjorde mig lite orolig. Mer orolig än jag vill erkänna egentligen. Det känns inget bra alls.


What if it's something serious?

Jag ska nog ta min klump i magen och gå hem från jobbet nu. Jag har saker att sysselsätta mig med.


Postat av: Jimboeh

Jag är den sista i världshistorien som skaffat facebook...det finns typ 500st med ditt namn så du får nog lägga till mig istället...

Datum: 2008-11-30 Tid: 11:25:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: