Dålig inspiration

Det har jag. Jag vet inte vad jag ska skriva idag. I morgon åker jag till Dalarna med kollegorna. Vi ska på konferens. Det är det man säger i alla fall. Med andra ord är det som fredagskväll nu. Jag känner det inte dock. Det stör mig lite för jag fullkomligt älskar den där känslan av att det är fredag och man har två dagars ledigt framför sig. Nu blir det ju inte riktigt så eftersom jag ska umgås med mina kollegor fram till sen lördagseftermiddag. Det är ju inte så att jag ogillar mina kollegor på något sätt men det är ändå något speciellt med att få släcka ner datorn och lämna kontoret en fredagseftermiddag...

Jag hade fått en liten bunt med post när jag kom hem. Fyra kuvert som det skrek räkningar om. Jag brydde mig väl egentligen inte om dessa kuvert förrän precis nyss. Liten överraskning när det visade sig att det bara var två räkningar. De andra kuverten innehöll en bekräftelse på mitt uppsagda elavtal med Fortum och det andra var visst högskoleprovresultatet. Det sistnämnda kändes inte så lockande att öppna. Det var det inte heller. Det blev ännu mindre kul när jag öppnade det så vi lämnar den diskussionen här och nu.

Jag fick utbrott på min dator nyss också. Den står bredvid mig här i soffan (jag använder min inneboendes dator nu) för jag har precis ominstallerat Windows. Allt är puts väck. Nu väntar ett härligt göra med att installera MSN, Itunes, virusprogram och fan vet allt som har försvunnit. Jag blir så jäkla less. Alltid ska det strula. Om inte det här fungerar så ska jag ta datorn och gå in på Phone House igen och spy galla över vilken dålig service det är där. Det här är en av anledningarna till att de bara ska ägna sig åt sina telefoner och inte sälja datorer. And as we speak....nu har datajäveln lagt av alldeles. Jag vet en och annan stackars säljare som kommer att få smaka på vrede i morgon. Va faaaaaan!!!

Jag tänker avsluta skrivandet nu. Det blir bara massa irriterat här. Och i morgon är jag inte här så då blir det inget skrivande alls. Men nu har jag i alla fall varnat er. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: