The Loneliest City of All...

Så var det nyårsdag igen med allt vad det innebär. Den här dagen känns alltid som en söndag. Som sista dagen på en sommarsemester typ...ångest stavas det. Klockan tar sig fram i snigelfart och det är redan mörkt ute.
Jag har inte riktigt kommit till rätta med känslan av att det nu är 2008 och inte längre 2007.

Dagarna mellan julhelg och nyårsafton har faktiskt varit väldigt behagliga. De uppfyllde mina förväntningar och gav mig känslan av lugn och ro åter. Det om något känns som en befrielse.

Jag har införskaffat mig Sex and the City-boxen och det verkar som att den ska åtnjutas i sällskap med en pizza, lite cola och icke att förglömma, även den eminenta roomien som är åter från de norrländska skogarna.



And that's pretty much it.

Stockholm, Högdalen den 1/1 2008 kl 16.14






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: