Lugnande julbesked

När det nu är julafton (äntligen) så kan kanadensiska forskare komma med lugnande besked: Det är INTE skadligt för barn att få reda på att jultomten inte finns. Så nu vet vi det också. Mjäka inte med era ungar utan säg som det är i stället. Mohahaha....

Sen en annan sak. Sluta upp med era massutskickade God jul-sms. Jag hatar dom. Jag menar det. Hur personligt är det på en skala egentligen? Jag vet ju att alla de andra 200-300 st personerna ni har i er mobiltelefon också får det här: God jul på ER! (bara där inser jag ju att det inte bara är till mig) Hoppas att ni får en härlig dag med god mat och i familjens sällskap.
Ge fan i dessa. Jag klarar mig utan. Kan ni inte skicka ett personligt till bara mig så jag faktiskt kan ta till mig det ni skriver så får det vara. Jag klickar "radera" på en gång annars. Det är inte så att jag sparar dom.

Förresten så snöar det faktiskt i Vingåker i dag. Jag måste nog gå och gråta nu. Det är så jävla vackert.



Eller nåt.

GOD JUL!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: