Idag; Lunchblogg, ikväll; Go-kart

Okej, ibland kanske jag är den mest icke ödmjuka och icke sympatiska människa som finns. Man kan känna sådant när man hamnar i en diskussion om känslor. Då är jag fruktansvärt egoistisk och tänker bara på mig själv. Jag tänker inte på det precis just där och då men senare, typ när jag ligger och ska försöka sova så kan jag faktiskt bli ledsen när jag tänker på hur jag beter mig i vissa situationer. Det är ju inte så jag vill vara. Jag kan ju bara utgå från mig själv och om någon skulle dissa mina tankegångar och mina känslor sådär jävla totalt som jag gör med andras ibland så skulle jag ju bli ledsen på riktigt. Jag menar faktiskt ingenting illa egentligen, jag lovar.


Jag kände att jag behövde skriva av mig angående det där. Jag ska bättra mig på ovanstående, that's a promise.


I går ringde jag och bokade en klipp- och färgtid. Dan före julafton kör vi. Jag är lite orolig över att jag ska fega ur och inte våga klippa av lite. Jag har ju tänkt mig att typ en och en halv decimeter ska väck. Vi måste få ordning på den här kalufsen nu. Jag måste få mindre hår på skallen att hålla reda på. Allt hänger tråkigt och lever sitt eget liv. Vi är inte riktigt kompatibla med varandra jag och håret just nu. Speciellt inte på mornarna. Så när jag går till henne med saxen ska jag tänka på detta.


Ikväll ska det köras go-kart. Vi ska ut på middag med säljbolaget Land och Rike. Det är bråda tider för oss i mediebranschen. Massa julmiddagar är inbokat de närmsta två veckorna. Bra är dock att det sällan är traditionell julmat vi bli bjudna på. Skönt är det. Första tuggan med vanlig julmat brukar ju sitta fint men sen vill man bara kräkas på det. I kväll gör det dock inget om det blir julmat. Jag är lite sugen på det. Det kanske kan hjälpa en att komma i rätt stämning. Men som sagt, först go-kart, sen middag. I morgon kväll är det Riksmedia som bjuder. Det är klart att det är sjuuukt jobbigt att bli bjuden jämt ;)


Förresten, det här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3948988.ab är riktig vänskap.


PS. Jag fick tvinga i mig den där franska bondsoppan nu till lunch som jag gjorde igår kväll. Riktigt äcklig om jag får säga min åsikt.


Postat av: Anonym

hejhej :)





kolla gärna på min blogg www.maxinee.blogg.se

Datum: 2008-12-09 Tid: 12:06:24





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: