FYY FAAAAN

Kan man få svära, skrika och grymta av ilska åt den här dagen? Det har varit en riktig helvetesdag på jobbet och jag mår så jävla dåligt så det finns inte. Ont i halsen, ont i kroppen, feber och när jag hostar känns det som att det blöder i bröstkorgen. Vi är sjuka hela bunten här på jobbet och det bara small till i går kväll efter att jag hade simmat. Jag vill gråta. Det här suger. Pulsen slår hårt som fan och det dunkar i tinningarna. Eftersom hälften av styrkan är hemma på grund av sjukdom så har jag haft jobb upp över öronen. Jag betvivlar starkt att jag kommer att kunna gå hem nu. Mailboxen skriker av olästa mail och telefonen har ringt princip hela dagen utan avbrott. Jag brukar tycka att jag har saker och ting under kontroll men just i detta nu så tvivlar jag på min mentala styrka av att hantera stress. Jag har ändå avverkat 4 år på McDonald's då ska ni veta. Där får man snabbt lära sig vad stress innebär. Jag känner mig totalt värdelös i dag. Man kan få fruktansvärt dåligt självförtroende av den här pressen och stressen. Jag har tappat räkningen på hur många irriterade samtal jag har mottagit i dag. Det känns inte som att jag är speciellt omtyckt alls. Men jag lovar, jag jobbar verkligen så fort och så bra jag kan...


Postat av: Jahara

If you're going through hell, keep going.- Winston Churchill

Datum: 2008-12-18 Tid: 17:01:28
URL: http://buttahara.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: