Höst på riktigt

September kom, upplevdes och försvann lika obemärkt. Nu är det oktober. En riktigt höstmånad. Gula och röda löv om vartannat som förbereder en på mörker och kyla. Nog för att de är fina att titta på. Löven alltså. Men jag vet inte riktigt ändå.

Jag måste försöka ta mig igenom oktober utan knussel. Det brukar gå även om det inte känns så nu. Det knepiga är att jag egentligen inte har ett smack att klaga på. Jag är frisk och kry (sånär som på överkomliga ryggproblem), jag har precis fått vad jag tror är mitt drömjobb (peppar, peppar), jag har en egen lägenhet som jag inte bor ensam i (vilket för tillfället är VÄLDIGT skönt), jag får snart min nya cykel (den snygga vita Nishikin) och i november vankas det KENT för fulla muggar.

Och sen kan man ju påstå att man egentligen inte borde sakna något alls. Men NÅGON då?

Postat av: N R 1 2 6

ja nu känns det verkligen att det är höst, mycket kyligare ute! älskar hösten
ha en bra dag

Datum: 2007-10-02 Tid: 13:58:58
URL: http://nr126.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: