Genom en höstig Hagapark i Solna

Det blev en 45 minuters lång joggingtur genom Hagaparken idag på lunchen. Så fucking lovely så ni anar inte. Det var rätt kallt till en början. Sådär riktigt bitigt kallt så att jag nästan började undra vad jag hade gett mig in på. Efter tio minuter försvann tvivlen lika fort som de kom.

Jag har matat min röda Ipod med ny musik. Den är nästan som min bästa vän. Ipoden alltså. Och den är röd. Sjukt fin, trogen och den sviker aldrig. På t-banan, i rulltrappan, på gatan, i mataffären och icke att förglömma, även i Hagaparken. Den hänger på överallt. Och den gör det BRA!

Jag blev lite nostalgisk där jag sprang genom höstlöven. Joggingturerna genom Hagaparken på luncherna lär vara ett minne blott på måndag. Jag byter nämligen ut St Eriksplan mot Mäster Samuelsgatan och Sthlm City. Nytt arbete väntar på måndagmorgon med allt vad det innebär. Det är spännande, skrämmande och ger ett skönt pirr i magen som ska få chansen att utvecklas över helgen. För på måndagmorgon kl 09.00 är det dags. Jag ska infinna mig på Mäster Samuelsgatan 56 och ProMedia.

Dagens låt är "This is the Last Time" med Keane

"The last time
You fall on me for anything you like
Your one last lie
You fall on me for anything you like
And years make everything alright
You fall on me for anything you like
And I, no I don't mind..."

Typ så här såg det ut i Hagaparken idag. Ett hett tips är att åka dit.
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: