Är jag besviken?

I don't really know what to say. Jag kom hem och hittade det. Det lilla brevpaketet från CDON med Kents nya skiva i. Hade dock haft "turen"med att redan ha kunnat mata Ipoden med Jocke Bergs senaste skrivna alster. Jag försökte njuta av det under den timmen och de 20 minutrarna jag spenderade på gymmet denna eftermiddag. Men jag vet inte. Faktiskt så vet jag inte. Det finns ett eller kanske till och med två spår som letar sig in mot hjärtat. Det låter annorlunda. Köp den ändå. Man blir inte besviken. Inte sådär allvarligt i alla fall. Men det kan ta några lyssningar innan just  DET DÄR infinner sig.

Men ska jag få välja dagens låt blir det ändå spår nr 5 på Tillbaka till samtiden. "Columbus". Jocke Berg har inte tappat stinget vad gäller själva texterna. Och det här stämde in rätt bra med mina känslor idag.

 "Du har tänkt allt som sagts om mig
 Du kan tro allt du hört om mig
 Du kan ställa frågor om sanningen
 Finns det en eller finns det tusen
 Svara rakt från hjärtat nu
 Ditt medlidande kan jag vara utan
 Om det här ska vara allt vi hann
 Så håll mig hårt,
 Håll mig älskling nu..."







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: