Meep meep!

Oj, oj, ooooj vad jag har varit dålig på att uppdatera här. Fy skäms! Jag skyller på en massa som egentligen inte alls har med saken att göra. And that's it.

Idag har det varit en stressig dag på Promedia. Det bara ramlade in annonsbokningar och beställningar efter lunch. Kuuul. Sånt vill man inte ha en fredagseftermiddag. Fick lugnt nu den sista halvtimmen. Skööönt. Ikväll är det Idol-final i Globen och dit ska jag faktiskt. Bäst av allt är dock att det är fredag and I lööööve it. Imorgon kan jag sova hur länge jag vill utan att få dåligt samvete. På söndag ska jag kultivera mig med Macbeth på Dramaten. Och det är coolt. Gryyyymt coolt!

Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag har druckit lite för mycket alkohol de senaste veckorna och efter ett tappert försök till en joggingtur (efter några veckors uppehåll) i måndags är jag nu förkyld. Igen. Mindre bra. Mindre kul.

För övrigt tog jag en Illustrerad Vetenskap (tidning) förut. Den innehöll en del riktigt konstiga saker som har fått mig att fundera på hur saker och ting egentligen går till i den världen där hyenor lever. Jag kanske borde ta med mig tidningen hem och fortsätta fundera.

Dags att börja röra sig hemåt. Det regnar som faaan ute och jag har ingen paraply för jag tog ingen väska i morse. Och det är i väskan paraplyet ligger. Fan vad klantigt.

Over and out.

Postat av: Patrik

Hur var Macbeth? Själv föredrar jag ju lätt Hamlet som inte har de logiska luckorna som Macbeth lider av. ;P

Datum: 2007-12-23 Tid: 01:41:17
URL: http://gir.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: