Etthundra överklasspoeter kan inte ge mig någonting...

Jag skulle ljuga om jag skrev att jag var ledsen över att den här julhelgen strax är över. I själva verket är det så skönt så.
Kantad av näsblod har dessa dagar varit också och det suger. Tar det aldrig slut?

Julafton. Jobbigt.
24-årsdag. Ännu jobbigare.
 
Imorgon är det annandag-jul och jag får åka hem till Sthlm. Grymt skönt ska det bli. Jag ska städa, pilla ihop ett visst biljardbord, fixa med nya datorn och hinna med att vara på Promedia mellan 8.30 och 17.00 torsdag och fredag. I övrigt ska jag bara njuta över att få sova i min egen säng, vara lite för mig själv och kanske träffa en och annan skön snubbe över en fika eller kanske rent av över en drink. Jag ska försöka leva så obekymrat jag bara kan.

So why'd you fill my sorrows
With the words you've borrowed
From the only place you've known
And why'd you sing Hallelujah
If it means nothing to you
Why'd you sing with me at all?

Kvällens låt är Damien Rice med "Delicate".
GRYM är den.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: